کووآ

بررسی محصولات کووآ

لوازم کوهنوردی و کمپینگ کووآ kovea

معرفی برند کووآ:

شرکت کووآ در دهه 80 میلادی با شعار رضایت مندی مشتریان، خلاقیت و نوآوری و کیفیت بالا پا به عرصه تولید محصولات کوهنوردی و کمپینگ نهاده است. این کمپانی برند اصلی و پیشرو در کشور کره جنوبی می باشد. در ابتدای فعالیت این شرکت تولید اجاق گاز های قابل حمل و سبک مسافرتی به عنوان یکی از اصلی ترین تخصص های بوده است. پس از آن تولیدات شرکت کووآ همواره رو به جلو بوده و شعارهای اصلی این شرکت هرچه بیشتر بیان گر اساس کار این برند در سطح بین المللی می باشد.

پس از تولید اجاق گاز کمپانی کووآ شروع به طراحی و تولید دیگر محصولات مورد نیاز گردشگری، کوهنوردی و کمینگ کرد. از جمله مهمترین محصولات این شرکت که طرفداران زیادی در بین ورزشکاران و گردشگران دارد شامل چراغ روشنایی، باربیکیو، چادرهای لوکس کمپینگ و کوهنوردی، چراغ قوه و پیشانی، باتوم، قایق، تجهیزات جانبی سفر برای رشته‌های کمپینگ، کوهنوردی، اکسپدیشن، قایق سواری، ماهیگیری، آفرود و راهپیمایی می باشد که با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

ویژگی محصولات کووآ:

شرکت کووآ در طول سی سال گذشته در تولید لوازم کوهنوردی و کمپینگ همواره با استفاده از دستگاه ها و فن آوری های نوین محصولات سبک و قابل حملی و در کنار کیفیت بالا به بازار عرضه کرده است. مهمترین مسئله در تولیدات این شرکت توسعه محصولات، کیفیت برتر و مورد اعتماد کوهنوردان و گردشگران می باشد. به همین دلیل شرکت کووآ به عنوان یک شرکت پیشرو در ارئه محصولات جدید در بازار در کشور کره و همچنین در سطح جهان شناخته شده است.

پیگیری کیفیت بالاتر موجب شده تا کمپانی کووآ بتواند گواهینامه های کیفیت برتر بین المللی در طراحی و ساخت محصولات مختلف را بدست آورد. این محصولات از سوی کوهنوردان و ورزشکاران به عنوان یکی از محصولات پیشرفته مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از این تخصص بالا کمپانی کووآ دامنه وسیع تر محصولات کمپینگ خود را که به فراتر از وسایل قابل حمل منتهی می شود انتقال یافته است.

چادرهای لوکس کمپینگ و کوهنوردی کووآ:

یکی از محصولات با کیفیت بالا شرکت کووآ چادرهای لوکس کمپینگ و کوهنوردی می باشد. این چادرها دارای یک ساختار تک قطبی با تعادل کم است که اجازه می دهد برای مقاومت در برابر باد کیفیت عالی داشته باشد. همچنین این چادرها با سیلیکون پوشش داده می شود که موجب جلوگیری از نفوذ پذیری رطوبت به داخل آن و خصوصاً در هنگام بارندگی کاملاً محافظت شده است. فضای درونی این چادرها بسیار راحت بوده و شامل تهویه در قسمت بالایی چادر می باشد تا هوا را به داخل و خارج هدایت کند.

 

چراغ های روشنایی شرکت کووآ:

از دیگر محصولات پر طرفدار شرکت کووآ که علاقه مندان زیادی در بین کوهنوردان و گردشگران دارد چراغ های روشنایی در سفرهای گردشگری و کمپینگ می باشد. این نوع چراغ ها دارای سیستم تنظیم هوا به صورت شاتر می باشد که اجازه می دهد جریان هوا در درون چراغ ها بهتر شود و حداکثر توان اولیه احتراق صورت گیرد. همچنین چراغ های روشنایی شرکت کووآ دارای یک سیستم تنظیم نور به صورت دستی می باشد که برای کم و زیاد کردن نور در مواقع مختلف و به خصوص در تاریکی هوا بسیار مفید و کار آمد می باشد.