راهنمای انتخاب سایز شلوار

راهنمای انتخاب سایز شلوار

راهنمای انتخاب سایز شلوار

امروزه با توجه به تنوع در برند ها و مدل های شلوار، پیدا کردن سایز مناسب هر فرد سخت شده است. در واقع ممکن است برخی از افراد با سایز هایی که روی هر شلوار زده شده گول بخورد زیرا برند متفاوتی را برای خرید برگزیده است. مراجعه به فروشنده و کمک خواستن از وی، یک راه روتین و رایج میان مردم است تا بتوانند سایز مناسب را برای خود خریداری نمایند. به خصوص در شلوار های امروزی اگر افراد دقت کافی را در خرید نکنند در نهایت ممکن است لباس بعد از چند بار پوشیدن شکل بدی در تن بگیرد و عملا استفاده از آن غیر ممکن شود. راهکار های زیادی را می توان یافت که با استفاده از آن سایز شلوار را انتخاب نمود و شاید این راهکار ها این مشکل را برطرف نماید. از طرفی با شناخت این روش ها می توان حتی بدون دیدن و پرو کردن شلوار آن را خریداری کرد و این کار برای خرید از فروشگاه های اینترنتی مناسب است.

استفاده از متر

مرسوم ترین راهی که برای انتخاب سایز شلوار پیشنهاد می شود، استفاده از متر است. بدین معنی که فرد دور کمر خود را با متر اندازه گرفته و سپس هنگام خرید شلوار، این اندازه را مطابقت می دهد. اگر چه استفاده از این راهکار، کار بسیار ساده ای به نظر می رسد اما امکان خطا و اشتباه در آن زیاد خواهد بود. کسانی که کمری باریک تر و ران و باسن بزرگتر دارند با این راهکار نمی توانند شلوار مناسب خود را پیدا کنند.

استفاده از طول آرنج تا مشت

برخی از فروشندگان توصیه می کنند تا فرد دست خود را مشت کرده و شلوار را درون مچ تا آرنج وی قرار می دهند. با این راهکار می توان به راحتی سایز شلوار را اندازه گرفت. این کار برای خرید های حضوری مناسب بوده و اغلب مردم تصور می کنند که با این کار نیاز به پرو وجود نخواهد داشت. اگرچه کسانی که به این طریق شلوار خریداری می کنند، انتخابی درست خواهند داشت اما موارد استثنائی وجود دارد که انتخاب را سخت می کند.

استفاده از طول شلوار

آقایان اغلب شلوار های راحتی را به این طریق خریداری می کنند. استفاده از این شیوه به گونه ایست که فرد با اندازه گرفتن طول شلوار و قد خود سایز مناسب را انتخاب می کند. به دلیل آنکه آقایان اغلب قد بلند تری دارند این روش را برای شلوار های راحتی و ورزشی استفاده می کنند.

سایز های شلوار های مردانه و زنانه کاملا متفاوت بوده و نمی توان به آن ها اتکا نمود. جداول انتخاب سایز شلوار زنانه و مردانه به صور گوناگون انتشار یافته است و گاه راهنمای انتخاب خوبی برای خریداران شلوار است. در این جدول ها دور ران، باسن، شکم و کمر اندازه گرفته شده و سایز مناسب پیشنهاد می شود.

توصیه می شود از راهکار های ترکیبی برای انتخاب سایز شلوار بدون پرو استفاده نمود. در صورتی که خرید شلوار غیر حضوری است، جداول راهنما و متر گزینه ی مناسب و قابل اتکا تری هستند.