گریگوری

معرفی شرکت گریگوری

کوله پشتی گریگوری

معرفی شرکت گریگوری:

یکی از ابزارهای مهم و نیازمند برای انجام ورزش کوهنوردی، کوله پشتی می باشد. در این میان شرکت گریگوری به عنوان یکی از معروف ترین برندها در تولید کوله پشتی در سطح جهان شناخته شده است. کمپانی گریگوری در سال 1977 در ایالت کالیفرنیا آمریکا توسط شخصی به نام واینی گریگوری تاسیس شد. مالک کمپانی گریگوری پیش از تاسیس این شرکت به عنوان طراح کوله پشتی، چادر و کیسه خواب در چندین شرکت تولید کننده لوازم کوهنوردی و گردشگری فعالیت داشته است و پس از آن با تاسیس شرکت گریگوری به عنوان پیشرو در صنعت تولید محصولات کوهنوردی و گردشگری شناخته شده است.

معرفی کوله پشتی گریگوری:

در طراحی و ساخت کوله پشتی کوهنوردی گریگوری همواره تناسب و سازگاری آن با کوهنوردان مهم ترین اصل بوده است. کمپانی گریگوری پیشگام در تولید کوله پشتی های منحصر به فرد بوده است. تولید کوله پشتی هایی با مهارها و کمربندهای مختلف، ساخت کمربندهایی با قابلیت تنظیمات متناسب با زاویه ران هر کوهنورد و تولید قفل بر روی نوار کمربندها از شاخصه های کوله پشتی کوهنوردی گریگوری می باشد.

شرکت گریگوری از ابتدای فعالیت خود در ساخت کوله پشتی سعی در طراحی های خلاقانه برای تولید کوله پشتی هایی با اندازه های متناسب با بدن داشته و در کنار آن با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دوام بالا شهرت خاصی در سطح بین المللی داشته است.

ویژگی کوله پشتی گریگوری:

کوله پشتی گریگوری دارای ویژگی های خاصی است در زیر به آن اشاره می کنیم:

– قسمت پشتی کوله پشتی دارای طرح خاصی است که باعث ایجاد جریان بهتر هوا و جلوگیری از تعرق کوهنوردان در طی مسیر های طولانی می شود.

 

– این نوع کوله پشتی دارای فن آوری خاصی برای نگهداری کامل کوله بر روی کمر می باشد و همچنین از لغزش کوله در طی مسرهای سخت جلوگیری به عمل می آورد.

– در طراحی زیپ بازشو اصلی کوله پشتی به صورت U شکل بوده که سبب می شود وسایل مورد نیاز کوهنوردان و گردشگران به آسانی در آن جای گذاری شود.

– کوله پشتی گریگوری دارای محفظه مخصوص نگهداری آب بوده که این امکان را می دهد تا کوهنوردان برای نوشیدن آب به راحتی از آن استفاده کرده و قابلیت جا به جایی سریع و آسانی را دارا می باشد.

 

 

– بر روی دسته های کوله پشتی محلی برای نگهداری و دسترسی سریع به عینک آفتابی قرار دارد.

– در این نوع کوله پشتی محلی برای نگهداری بطری آب با قابلیت جمع شدن در زمان هایی که از آن استفاده نمی شود تعبیه شده است.

– کوله پشتی گریگوری دارای محفظه ای برای نگهداری کیسه خواب می باشد که قابلیت جدا شدن از کوله را داراست.

– این کوله پشتی از یک کاور مخصوص برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل کوله و همچنین محافظت در هنگام بارندگی بهره می برد.

– یک محفظه زیپ دار در قسمت جلو کوله پشتی برای نگهداری لوازم کوهنوردی و همچنین گیره نگهداری باتوم قرار دارد.

– در کوله پشتی گریگوری برای افزایش راحتی و حمل آسان آن از لایه های فوم کمری استفاده شده است.