گربر

معرفی برند گربر

لوازم کوهنوردی و کمپینگ گربر

معرفی برند گربر:

کمپانی گربر در سال 1939 میلادی در ایالت پورتلند آمریکا توسط توسط جوزف گربر تاسیس شد. تولیدات این شرکت شامل وسایل و لوازم مورد نیاز در کوهنوردی و گردشگری می شود. این کمپانی در ابتدای فعالیت خود به تولید چاقو پرداخت. طوری که چاقوهای برند گربر از بهترین های آمریکا و جهان می باشند.

جوزف گربر شرکتش را چنین توصیف کرده است: تیغه افسانه ای گربر (چاقوی گربر)، یعنی تولد یک سرمایه گذاری، که به یک کسب و کار بزرگ تبدیل خواهد شد.

طراحی محصولات گربر صرفاً در ایالات پورتلند آمریکا انجام می گیرد اما ساخت محصولا گربر، علاوه بر آمریکا در کشورهای تایوان و چین نیز تولید می شود. شرکت گربر در سال ۱۹۸۷میلادی توسط کمپانی فنلاندی فیسکارس خریداری شد.

این کمپانی در ادامه فعالیت خود محصولات دیگری نیز به چرخه تولیدات خود اضافه کرد که شامل چاقوی گربر تیغه ثابت، چاقوی تاشو، چاقوی شکاری، چاقوی تاکتیکال، چاقوی بقا، چاقوی شکاری، چاقوهای بزرگ ماچت، اره، تبر، چراغ پیشانی، چراغ قوه، سوت، قطب نما، غلاف، ابزارهای متنوع چندکاره و تاکتیکال، کلاه، تی شرت، ژاکت و … می باشد.

معرفی و ویژگی های چاقو گربر:

ایده اولیه تولید چاقو توسط جوزف گربر از آنجایی شکل گرفت که یک مجموعه چاقو به عنوان کادو تولد به وی هدیه داده شده بود که این ایده بعدها تبدیل به یک بیزنس بزرگ گردیده است. جذابیت و کیفیت بالا چاقوهای کمپانی گربر امروزه آنها را به بزرگترین تولیدی چاقو در سطح بین المللی برای استفاده در کوهنوردی و گردشگری کرده است.

جنس تیغه فولادی چاقو گربر از جنس استیل با کیفیت بسیار بالا می باشد. تیغه این چاقو دارای رنگی مات و کیفیت آن در هنگام استفاده بسیار محکم و قوی می باشد که در مواقع گوناگون می توان از آن استفاده کرد.

دسته چاقو گربر از نوعی پی وی سی که فوق العاده محکم و در کنار آن بسیار نرم و راحت در دست می باشد. جنس منحصر به فرد این چاقو باعث چسبندگی بالا در دستان می شود. برآمدگی های کوچکی که روی چاقو برگر قرار دارد موجب می شود چسبندگی آن را به دست افزایش دهد و از تعرق دست نیز جلوگیری کند. جنس استفاده شده در دسته چاقو به گونه ای است که در شرایط بسیار مرطوب و خیلی خشک نیز، آسیبی نمی بیند. برای محافظت از تیغه چاقو گربر نوعی غلاف برزنتی با کیفیت بالا تعبیه شده است.

معرفی و ویژگی های تبر گربر:

از دیگر محصولات پر طرفدار کمپانی گربر تبر می باشد. این نوع محصول علاوه بر کاربرد آن به عنوان تبر کاربردهای دیگری مانند ساخت پناهگاه، بریدن گوشت در هنگام شکار، محکم کردن میخ های چادر کمپینگ و غیره را داراست. این نوع تبر وسیله ای مناسب برای کوهنوردی و شکار و کمپینگ به شمار می آید.

تبر گربر دارای تیغه و بدنه ای از جنس فولاد بسیار محکم می باشد که با ترکیبی از کربن استحکام آن افزایش یافته است. همچنین نوع فولاد به کار رفته در این تبر ضد زنگ می باشد. در حالی که تبر کمپانی گربر فوق العاده سبک می باشد اما به هیچ عنوان لبه های آن خم نمی شود و در برابر ضربات محکم و سنگین مقاوم است.

همچنین این نوع تبر دارای روکش محافظ ویژه ای جهت نگهداری و حمل تبر بر روی کمر در هنگام کوهنوردی و گردشگری می باشد.