گارمین

معرفی جی پی اس گارمین

جی پی اس گارمین

معرفی برند گارمین:

کمپانی گارمین در سال 1989 میلادی توسط گری بول و مین کارو در ایالات متحده آمریکا بنیان گذاری شد. این شرکت از ابتدا در زمینه ساخت و تولید دستگاه های جی پی اس فعالیت داشته است. اولین دستگاه جی پی اس ساخته شده توسط این شرکت به نام پرونا بوده است. کمپانی گارمین در ادامه فعالیت های خود به سبب تولید محصولات مناسب و با کیفیت توانست رشد چشم گیری در سطح بین المللی داشته باشد و گوی سبقت را از دیگر رقبای خود بگیرد. این شرکت با طراحی بی نظیر در زمینه سخت افزار و نرم افزار دستگاه های چی پی اس خود توانسته است به عنوان پر فروش ترین شرکت در تولید محصولات خود در دنیا شناخته شود. شرکت گارمین در محصولات خود جی پی اس های دستی، دریایی، هوایی و خودرویی را تولید و به بازار عرضه می کند.

معرفی محصولات شرکت گارمین

جی پی اس دریایی: این محصول جز نخستین محصولات تولیدی این شرکت می باشد. از آنجایی که صنعت دریانوردی در حال گسترش می باشد شرکت گارمین با تولید جی پی اس های با کیفیت ویژه این صنعت توانسته سهم زیادی از آن را در بازار جهانی نصیب خود کند و امروزه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جی پی اس دریایی در دنیا می‌باشد.

جی پی اس دستی: این نوع جی پی اس که از پر فروش ترین محصول این شرکت به حساب می آید در سال 1991 میلادی برای اولین بار به سفارش نیروهای نظامی آمریکا تولید شده است و سپس با گسترش آن امروزه در بخش های مختلفی مانند نقشه برداری، کوهنوردی، گردشگری و غیره در مدل های مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

جی پی اس امروزه از اساسی ترین تجهیزات کوهنوردان به حساب می آید و در صعودهای حرفه ای نیاز به داشتن این دستگاه بیش از حد احساس می شود. جی پی اس های دستی شرکت گارمین با ویژگی های منحصر به فرد از جمله شرکت های پیشرو و فعال در تولید این محصول می باشد.

از جمله ویژگی های جی پی اس گارمین طول عمر بالای باتری آن می باشد که در مواقعی حتی تا 25 ساعت نیز می تواند روشن بماند. همچنین این محصول قابلیت نمایش طول و عرض جغرافیایی، ارتفاع از سطح دریا و فاصله و سرعت را نیز داراست.

جی پی اس گارمین دارای قطب نمای الکتریکی و ارتفاع سنج می باشد. همچنین این امکان وجود دارد کلیه اطلاعات نمایش داده شده توسط دستگاه در حافظه آن ذخیره کرد.

گیرنده فوق حرفه ای دستگاه جی پی اس گارمین باعث می شود خطای دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش یابد و احتمال خارج شدن از مسیر در زمان صعود های سخت توسط کوهنوردان بسیار کاهش پیدا می کند.

جی پی اس خودرویی : اولین جی پی اس تولیدی توسط شرکت گارمین در سال 1998 جهت استفاده در سیستم ناوبری خودروهای شخصی به بازار عرضه شد. این نوع جی پی اس که از شناخته شده ترین برندها در سطح دنیا می باشد امروزه توانسته با تولید انواع مختلف از آن بهترین و با کیفیت ترین محصول را در اختیار استفاده کنندگان آن قرار دهد.

جی پی اس هوایی: در سال 2006 کمپانی گارمین جی پی اس هوایی جهت استفاده در هواپیما، هلی کوپتر و غیره را نموده است.

یکی از متنوع ترین محصولات کمپانی گارمین که طرفداران زیادی در بین ورزشکاران، کوهنوردان و گردشگران را داراست نوعی جی پی اس می باشد که روی مچ دست بسته می شود. این محصول به گونه ای طراحی شده که می تواند عملیات مکان یابی را برای آنها انجام دهد.